ELINLOUICE

jag hoppas du lyssnar, den här är till dig

Publicerad 2012-12-30 03:22:00 i The life of,

Alla vet att kärleken övervinner allt och alla. Inget är så mycket värt som kärlek. Världen är konstig när det finns människor som verkligen kämpar för att hitta kärleken i sitt liv och människor som dör för den. En del kärlek varar inte för evigt, som vi alla har märkt, och en del kärlek varar för evigt helt enkelt. Men någonstans mitt i allt så tror jag ändå att det är vänskapen som har en stor betydelse och stor del i våra liv. Visst självklart är det så? Du väljer själv dina vänner och du märker själv vilka som står kvar vid din sida när det blåser upp till storm. Alla förtjänar den där bästa vännen eller det där Goa kompisgänget som alltid finns där. Jag kan inte vara mer tacksam än jag är över mina vänner. Jag hade aldrig klarat mig igenom livet utan alla underbara. Det finns så otroligt många fina som jag bryr mig så otroligt mycket om, och ni vet vilka ni är. Jag glömmer aldrig dom viktigaste i mitt liv. Mina vänner.


Det jag älskar mest såhär med skolloven är att jag får ligga uppe till 03:15, precis som nu, och bara slippa tänka på morgondagen. Att bara få va och strunta i tiden. Att få vara uppe sent på natten är nog något Av det bästa jag vet. allt är tyst och lugnt och man glömmer allt annat. Sen är det en annan sak att jag kommer vara trött som ett as imorgon men det tar vi då. Jag kände bara för å skriva av mig lite och dela med mig av mina knäppa tankar, kanske ni förstår något iaf och blir en aning klokare. Sov gott ni som är nattmänniskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela