ELINLOUICE

inredningsarkitekt?

Publicerad 2013-08-27 20:02:49 i The life of,

Hejhej! En glad Louice som skriver just nu, jag kan nämligen bocka av en av mina topp tre saker på min lista. Jag är numera en ägare till HEMNES dagbädd #dreamcometrue hahaha... i förrgår hämtade jag hem sängen och ringde på Anna och bad henne komma och hjälpa mig o montera ihop den. Sånna Ikea-nördar vi är så klarade vi ju det galant på bara några minuter :) 
 
Så många gånger som jag bläddrat i ikeakatalogen eller möblerat om mitt rum så börjar jag tänka och drömma om att kanske bli något i stil med inredningsarkitekt.. Man får väl drömma right? Haha nä men det hade absolut varit en riktigt rolig grej att få jobba med i framtiden. Maybe maybe..
Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louice Larsson

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela