ELINLOUICE

Söndagsuppdatering från lojs

Publicerad 2013-08-18 22:03:00 i The life of,

Ni vet en sån där dag man bara går och tittar ut genom fönstren, kollar vädret och traskar sedan fram och tillbaka? Det är ungefär en sån dag idag. Helt meningslös dag helt enkelt, jag har varit inomhus och grottat ner mig i soffan framför en dunderbra serie som jag inte kan sluta tänka på, har blivit på tok för beroende. Men man får väl ha sånna dagar också tänker jag och känner inte lika stora skuldkänslor haha. Men jag fick faktiskt lite fart på kroppen och stack ut på en liten rar löprunda/promenad med Vilma. Härligt att andas lite skogsluft och känna natur omkring sig. Mysigt med regn också, och perfekta låtarna i hörlurarna. Frihet till tusen. 
Annars då? Nä skolan börjar på onsdag och man ska ta tag i det där som kallas livet igen. Här sitter jag och är taggad på alla rutiner som har med volleyboll att göra i alla fall!! Imorgon börjar första träningen med nya laget, nya lagmedlemmar och en ny tränare. Nu kör vi volley, och det känns såå bra. 
 Det luktar lax från köket där nere, mums! Jag var bossig och sa åt mamma att vi ska minsann äta lax ikväll, och titta hur bra det gick? ibland så.. Jag avslutar veckan med lite familjetid och middag helt enkelt.
Next up - ny vecka och allt vad det innebär, det blir bra det här. Om man bara tror tillräckligt och ordentligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela