ELINLOUICE

Skriver i dagarna ända

Publicerad 2013-07-18 19:49:24 i The life of,

Fullt ös medvetslös! Det är jag det, men nu äntligen börjar allting komma till ro och livet känns bara en gnutta från perfekt. Jag är mer kär i mitt hem än någonsin, efter nästan 4 veckor borta med några få stopp hemma så är det bäst att äntligen få bo hemma. Slippa leva i en resväska! Dock har jag haft det hur underbart som helst, mycket träning, sol och bad - perfekt sommar.

Denna vecka har jag fått landa och slappna av men redan på söndag åker jag igen, den här gången till Varberg för att stanna där en vecka! Efterlängtade Varberg säger jag bara, ska bli så roligt att få komma dit och känna sommar på riktigt. Puss från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela