ELINLOUICE

Dags nu?

Publicerad 2013-06-29 00:46:25 i The life of,

Hej å hå, sitter för tillfället i Felicias säng . Jag har ikväll blivit överraskad med en trerättersmiddag av min fina vän. Jag fick dessutom i 18-årspresent en helkroppsmassage också! Herregud vad överlycklig jag blev. Så fantastisk kväll och så fantastisk vän. All kärlek till dig.


Jo men annars då? Jag har befunnit mig i staden Säffle i cirkus fem dygn och tryckt in miljontals information om hur man kör bil i mitt huvud. Jag går en intensivkurs, körkort, och har bland annat två körlektioner per dag och två teorilektioner per dag. Allting går framåt mycket och det är helt otroligt hur mycket jag har lärt mig, trafiklärarna på den skolan är verkligen proffsiga och kan sin grej. Jag har en vecka kvar nu så jag åker upp på måndag förmiddag och kommer hem fredag nästa vecka igen. På måndag blir även lilla Louice 18 jordvarv gammal. 18. Nu är det faktiskt riktigt nära.. Om jag kunde skulle jag uppfinna en maskin som stoppade jordens rörelse för på så sätt stoppar man tiden.
Nej nu ska vi inte vara sånna och hata livet, jag fyller för sjutton (^^) 18 år! Stor siffra som innebär stora möjligheter, jag blir vuxen och är fri?! I mitt lilla huvud har det här inte riktigt gått in ännu så jag leker att jag fortfarande är Louice 13 år som precis ska börja högstadiet. Hjälp. Men det kommer bli bra, allting kommer bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela