ELINLOUICE

Talangläger Dag 4

Publicerad 2013-06-19 15:46:00 i Volleyboll,

Sista riktiga dagen kvar på lägret är kommen och första träningen är klar. Sovmorgon idag till halv nio, träningen började 11.00 och slutade 13.00. Idag känner jag att jag är slö i kroppen, träningsverken är där emot nästan borta och man är smidigare! På förmiddagens träningen gjorde vi många passareövningar, jag spelar på position passare och var därför helnöjd! Tränararna som vi har är sjukt bra och jag har utvecklats otroligt mycket bara på de få dagar vi har varit här. 
 
Kommer bli tråkigt att åka hem imorgon men samtidigt så sjukt skönt att "ta sommarlov" för en gångs skull. Jag kommer sakna alla måltider som man käkar hela tiden och jag kommer sakna att dränkas av svett efter varje pass. Men jag blir sjukt motiverad av allt detta och jag tar med mig allt jag har lärt mig och kommer fortsätta träna under sommaren. peace out 
tränarna bjöd på vattenmelon idag efter lunchen, yeah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela