ELINLOUICE

Four smiles

Publicerad 2013-03-30 16:02:58 i The life of,

fyra från instagram.
 
Känner mig rätt så degig idag men inte farligt trött. Vaknade utvilad och mådde bra, startade dagen med en bra film och låg och morna mig en stund. Sen gick jag ner och gjorde mig en god blåbärssmoothie. Glada mamma kommer med överraskningen om att det kanske finns påskägg ute i trädgården som påskharen har gömt. Simon, Tobias och jag stack ut så fort vi kunde och hittade på mycket bra gömställen tre påskägg fulla med godis. MUMS, mer påsk. Dagen till ära ska jag faktiskt ta och städa mitt rum som ser bedrövligt ut, och även tvätta. Ingen påsklunch idag inte, men ikväll ska det grillas. Glad Påsk!

Kommentarer

Postat av: marina

Publicerad 2013-03-30 16:18:29

sv. Härligt att höra. :) Min var helt okej.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela