ELINLOUICE

Remember me?

Publicerad 2013-11-25 21:49:02 i The life of,

lång tråkig, riktigt tråkig måndag alltså. Tagit ut mig lite för mycket den senaste veckan med att bara ha sovit hälften så mycket sömn som jag behöver och lite för mycket volleyboll inblandat. (struntprat, man kan aldrig få för mycket av volleyboll!) Idag var värsta dagen hittils med lite sömn, fy alltså. Sov mig igenom hela lektionerna och min naturkunskapslärare måste trott jag var helt blåst i huvudet då jag inte hade pluggat till provet också Suck. Men jag har verkligen ingen ork och jag är så fruktansvärt skoltrött. Det här med humörsvängingar i tonåren är jag riktigt inte med på alltså, kan man inte bara bestämma sig?
studenten, kan du skynda dig på istället? nu vill jag komma igång med allt jag vill göra med mitt liv!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela