ELINLOUICE

what a lovely morning

Publicerad 2013-10-15 10:33:22 i The life of,

Nu känner jag mig väldigt tjejig som lägger upp en bild på min frukost men det skiter jag i haha. Den här morgonen kommer jag att sent glömma, det är så olikt mig det kan bli. Jag börjar skolan 12 idag och gick upp runt 8-tiden, ni hör ju? aldrig skulle jag slösa bort en sovmorgon! Men jag har i alla fall gått en riktigt skön promme på morgonen, jag har gjort en brakfrukost (se bild!!) och så har jag pluggat lite extra för det kommande provet som sker idag. Pluspoäng till mig! Nu förstår jag vad alla menar med att det är gött att ha mycket tid på morgonen haha, vi får väl se om jag orkar göra något sånt här någon mer gång i mitt framtida tonårsliv ;) Ha en bra dag! 
 
 

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2013-10-17 20:34:27

bärs eller? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela