ELINLOUICE

On the couch

Publicerad 2014-08-27 12:56:18 i Inredning, Inspiration, The life of,

Att spendera dagen i sängen och soffan är inte precis det roligaste. Hoppas den här jäkla förkylningen vill ge med sig snart! 

På nåt sätt känns det ändå helt okej med höst på ingång. Allt som har med höst att göra är ju trots allt väldigt mysigt. Jag tänker på ljus, film & filtar, allmänt mysiga kvällar inomhus och framför allt alla mysiga PLAGG man kan mysa ner sig i. 

Med tanke på att alla pengar skall sparas till alperna och vintern kan man ju inte direkt gå ut och slösa men drömma får man ju alltid göra! Tex är jag helt jäkla galen i inredning som ni kanske vet och allt som har med hus och hem att göra. Vissa dagar känner jag bara liksom sån STOR inspiration som bara flödar haha. Längtar så sjukt mycket till den dagen man får ett eget hem och bara kan pyssla, fixa och inreda! Här hemma där jag har bott med min familj bor jag på övervåningen som jag delar med min bror, som består av tre rum o toalett i princip, och jag har verkligen tappat räkningen på hur många gånger jag har möblerat om eller åkt till ikea och shoppat loss för att pynta och fixa här! Haha, asså jag går verkligen i taket när någon pratar om Ikea, och om jag inte varit där på ett bra tag så kan jag få abstinens! Min instagram består också av ungefär tio olika inredare som lägger ut bilder och ger inspiration till hus och hem. Ibland tror jag att jag blir galen!
Haha en arg tjej som är trött på att vaa förkyld. Tur att man kan underhålla sig med att pyssla hemma med ljus, rum och bakning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela