ELINLOUICE

tro och tvivel

Publicerad 2014-02-16 18:15:42 i The life of,

STOCKHOLM, LONDON, USA, FJÄLLEN, SPA, JOBB, PENGAR, RESA.
 
Så mycket idéer och drömmar, så lite pengar och tid. HJÄLP. Behöver jobb, pengar och jäkla massa planeringar om allt ska gå som jag vill. Kommer man drömma så här mycket som vuxen människa också tro? Som 18 och ett halvt år gammal tonåring tror jag att jag ska spricka varje gång jag tänker på framtiden och planer. Ångest, längtan, rädsla, oro, eufori, och en himla massa förväntningar är det som snurrar i huvudet just nu. Så sjukt läskigt och skräckinjagande att tänka på vad som kommer hända i framtiden samtidigt som det är huur spännande som helst och jag kan knappt vänta på det. Vilken ordning ska jag göra allt och är det rätt eller fel? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela