ELINLOUICE

Klappat och klart

Publicerad 2014-10-23 23:55:00 i Alperna 14/15, Foto, Resor/Äventyr, The life of,

Nu är flyget bokat! Så var det klart, flygbiljetten är fixad och redo, den ligger i tryggt förvar tills dagen är kommen då vi åker. 24 November går flyget från Landvetter och det tar oss till Berlin. Från Berlin sedan åker vi direkt till Salzburg i Österrike. Sedan är det inte många mil kvar till vår slutdestination Bad Gastein!
 
Hur ska detta egentligen gå? Just nu ligger jag i flickrummet hemma och tycker allt att jag har det rätt så bra här..hm, det kommer nog vara riktigt tufft i början när vi flyttar med hemlängtan mm, och omställningen och allt, men det får vi jobba oss igenom tillsammans. 
 
Jag har aldrig tidigare haft problem med att vara hemifrån en längre period eller några veckor, men nu börjar det kännas lite konstigt att det helt plötsligt är så skrämmande nära..? Men jag blir lugn när jag tänker på att det kommer gå så sjukt fort, så det kommer inte dröja länge innan vi är hemma igen, samtidigt vill man ju inte att det ska gå fort när man väl är där nere kanske?
 
Ja, mycket frågor och tankar som snurrar konstant som sagt, men allting kommer lösa sig. Händer det något så ordnar vi det på plats, och man kan alltid åka hem om det skulle vara så... Österrike är faktiskt inte så långt bort ;)
 
här ville jag vara lite historisk och ta eleganta fotografier av våra alldeles nya flygbiljetter, haha de andra var dock inte lika taggad som jag på det kanske... meen dom kommer tacka mig i framtiden! Fokusen kunde självklart varit lite mer på plats men det är trots allt in action så vad ska man göra ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela