ELINLOUICE

Tankar & framtidsplaner

Publicerad 2014-09-17 22:04:32 i Foto, Inspiration, The life of,




En liten bildbomb från min otroligt sköna långsamma promme efter jobbet idag. 

Var så oerhört skönt o bara få landa lite, så jag tror att det var bra för mig att ta en promenix genom skogen alldeles själv, bara jag, och Vilma såklart. Att andas skogsluft gör en så mycket piggare också på något sätt liksom, det är annorlunda syre och man känner att det är friskt och härligt i luften och det är något speciellt att gå i skogen. Lugnet där inne har jag längtat efter hela dagen. Efter att ha jobbet med barn från halv åtta till fyra så är man rätt slut i huvudet efter alla ljud som ständigt är. Men det är väldigt mysigt och roligt att jobba med barnen. 

Idag var jag mest på förskolan men också en del i skolan i åk 1 och på fritids. Så annorlunda jobb och det är så mycket att ta in på samma gång! Men det ger väl sig med tiden så klart, och man lär sig antagligen också att slappna av lite mer i situationerna med barnen. 

Sjukt mycket tankar som snurrar just nu och hur jag ska få ihop allting känns bara hopplöst just nu i skallen men någonstans finns väl ändå lite hopp så klart, så det är bara o se vad som händer med tiden och köra järnet av nuet. 
 
Det bästa med allt är att världens morot väntar runt hörnet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela