ELINLOUICE

#1 Photoshoot

Publicerad 2015-04-07 00:26:49 i Foto, The life of,

 
Here you go. Finns så klart så mycket fler bilder att visa från gårdagen men jag plockade ut några favoriter till att börja med. Återigen, ljuset var så himla perfekt när vi tog bilderna, perfekt motljus i lagom höjd. Mycket roligare att jobba när man får bra ljus på köpet utan att man ska behöva fixa med det. 
 
Kvällen blev jättelyckad och vi hade det supertrevligt hemma hos Ida. Vi grillade (!!!) för första gången i år och det smakade sommar. Jag kan tycka att det är lite fusk att börja såhär tidigt, men vad fasen - det gör ju inget! Det var ju gott! Till köttet vi grillade hade vi goda sparrisar och champinjoner till, och potatissallad. Maten blev utsökt! Sedan till efterrätt plockar de rätt som det är fram en tårta som nästan fick mig till tårar! Ida hade bakat en tårta tidigare och skrivit "Välkommen hem Louice" i fin snirklig text. Herregud vad fint! Jag blev så rörd, vilka otroligt fina vänner jag har, och OJ vad jag har saknat dem. 
 
Natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela