ELINLOUICE

22897+

Publicerad 2015-04-20 23:38:00 i Musik/Covers, The life of,

 
 
Yes, there you go. Mina två "hemliga" dagar har jag bland annat spenderat i en lång jättekö av sjungande människor. Kände att jag behövde ut och öva mina nerver lite igen och det gjorde jag rejält kan jag säga. Även om jag verkligen kan erkänna att jag aldrig gjort en dåligare audition så är jag så glad över att min motivation till musik har kommit tillbaka. Så länge den har varit borta, sången, gitarrspelandet och pianospelandet.. Allt har bara legat på en hylla det senaste året kan man säga. Riktigt värdelöst känns det, liksom hopplöst att sätta sig och spela, men nu har det äntligen vänt. Nu sjunger jag mer än någonsin och jag är så taggad på att få igång rösten igen. Åh vad jag älskar musik. 
 
 
Tack till underbara Felicia som följde med mig under söndagen och stod i den här jättelånga kön med mig, du är bäst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela