ELINLOUICE

Blåbärssmothie

Publicerad 2015-04-15 10:51:00 i The life of, Work,

 
Godmorgon! Min morgon började inte så bra....Jag vaknade och ställde mig upp ur sängen och nästan ramlade ihop igen. Jag har ont i hela min kropp, jag har träningsvärk i små muskler som jag inte trodde fanns (halsen, fingrarna? hahah) och hela mitt huvud är inte alls med på noterna. Vilken morgon! Haha... Det märks alltså väldigt tydligt på min kropp att jag jobbat mycket + tränat. Sista timman igår på det långa passet så satt jag i kassan, och när jag ska göra ett ärende åt en kund och hämta något så märker jag att mina ben är helt utmattade efter att ha gått och stått upp hela dagen. Jag trodde det var ett skämt! Det blev lite som ett slag i ansiktet av att jag inte "varit igång" på ett tag, och det är bara att lyssna på sin kropp såhär efteråt. 
 
Som tur är så har jag ju sovmorgon idag vilket betyder att jag går på kvällspasset vid 3, oerhört skönt just nu. Det känns även som en extremt kort dag också i jämförelse med gårdagen. Därför unnar jag mig idag en megabra tidning som jag fick av Anna häromdagen, och ligger inne och läser när det piskar regn mot rutan utanför. Mysig onsdagsmorgon. 
 

Kommentarer

Postat av: Johanna Thomsen

Publicerad 2015-04-15 12:03:54

Sv: ja, hittills har jag haft en bra vecka, men det kan ju ändras.. ;)

Postat av: Felicia Rosén

Publicerad 2015-04-15 15:16:25

Var rädd om dig! Maaaassa kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela