ELINLOUICE

Lakritsens dag

Publicerad 2015-04-14 21:16:14 i The life of,

 
Efter ett intensivt 12-timmarspass landar jag i soffan hos bästa Felicia och blir bjuden på detta. Saved! Grymt härligt att bara sjunka ner i soffan efter en lång dag med stressiga kunder, leveranser och byten hit och dit på arbetsplatsen. Men bra har det gått idag! Mycket bra och jag tyckte det var riktigt roligt och utmanande att prova på de långa passen igen. Jag känner dock nu i mina ben att dom är gött trötta, men jag behöver komma igång igen så det är bara bra! Imorgon får jag sovmorgon och börjar först mitt pass vid 3, suveränt och passar lägligt nu. 
 
Lakritsens dag var i söndags och vi bestämde oss för att vi bara måste fira detta på något sätt! Dock fick vi inte ihop det samma dag så vi fick ta det såhär två dagar efter. Vi båda är galna lakritsälskare så det passade fint, sedan klagar man ju aldrig på lite lyx i vardagen heller. PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela