ELINLOUICE

Min Dag

Publicerad 2015-04-13 18:31:00 i The life of,

Hej på er! Min dag började med att stiga upp tidigt som attans imorse och bege mig till jobbet för en heldag. Vid lunchtid så följde jag med mamma hem och käkade ihop med henne, mysigt! Efter det var det bara två timmar kvar på passet så det gick väldigt fort och bra. Idag var jag i charken för första gången sedan jag kom hem och jag kom ihåg i princip det mesta, vilket var riktigt kul då det är så mycket lättare och roligare att jobba. På vägen hem från jobbet köpte jag med mig två buketter med rosor, en till Albin och en till farmor. Kände för att vara lite extra snäll idag! :) Alldeles strax ska jag åka iväg på volleyträning igen och jag är så taggad blandat med förvirring och oro då jag inte rört en boll på nästan fem månader. Shit! Jaja, det får gå som det går, antar att mina lagkamrater inte har så höga förväntningar på mig haha! Förut när jag kom hem från jobbet hann jag med en liten promenix med Sofia också. Supermys! Jag har hunnit med mycket idag! Hoppas ni har haft en bra Måndag! PUSS.
 

Kommentarer

Postat av: Johanna Thomsen

Publicerad 2015-04-13 19:34:33

Sv: tack så jätte mycket fina du!! Du har också en jättefin blogg! :)

Hoppas du har haft en bra måndag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela