ELINLOUICE

Snökaos

Publicerad 2015-04-01 15:40:06 i Alperna 14/15, The life of,

 
 
Som ni kanske ser på bilderna så har vi en hel del snö i luften idag! Dalen är täckt av ett snömoln och man ser i princip ingenting pga dimman. Albin och Mårten gav sig ut idag trots detta och gav det en chans, jag avvaktade istället och bestämde mig för att stanna inne idag. Jag blev ännu säkrare på mitt beslut då jag hörde från dom att det blåste väldigt mycket också, haha. 
 
Idag har vi varit på kommunhuset och gjort lite ärenden angående att vi har bott här under säsongen och snart skall åka hem, så vi gick dit redan idag och "skrev ut oss". Kändes märkligt, liksom vadå? Vi bor ju här nu? Ska vi härifrån? Jättekonstigt, men det ska som sagt bli skönt att komma hem om någon vecka. 
 
Det är april idag! Jag har än så länge inte råkat ut för något dumt aprilskämt, peppar peppar! Vi får väl se när dagen är slut. Just nu längtar jag efter att få krama om alla människor där hemma och äta mat med familjen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela