ELINLOUICE

Sunday+

Publicerad 2015-04-12 14:31:51 i The life of,

 
Spenderar söndagens början med en promme med bästavän Felicia och sedan fika/frulle med mamma och pappa. Bra start! Skönt att sova ut idag efter den långa dagen igår också. Jag måster ju berätta för er att det gick superbra för vårat lag igår i tävlingen. Vi kom trea!!! Av 84 lag...ganska bra alltså! Det var jätteroligt att gå kampen igår och tävlingarna och stationerna var mycket bra. Kvällen på Gästis (där det var "after walk" osv, prisutdelning mm) blev lugn och jag erbjöd mig som chaffis istället - jag hade lika trevligt för det. Men vad mycket folk det var där, jättegamla och jätteunga! Det var en salig blandning om man säger så ;)
 
Idag står inte så mycket på schemat, fixa, tvätta och packa upp...yes, jag har fortfarande inte packat upp min resväska och jag ser inte fram emot det alls. Men idag måste jag bara ta tag i det. Kommer bli så skönt efteråt. Anna kommer hit med mitt piano också som hon har lånat under tiden jag varit borta, wiii! Ha en bra söndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela