ELINLOUICE

Inredningstokig

Publicerad 2015-01-30 13:16:00 i Favoriter, Inredning, Inspiration, The life of,

Åh drömmer mig bort en sån här dag. Ute är det snökaos idag, det blåser och snön yr. Ganska mysigt ändå, tur att jag är på ett passande humör för det! Vi har tagit en lång sovmorgon och har ännu inga planer för dagen. Det är tur att det finns böcker och internet när man bor här nere. Just nu är jag fängslad i andra boken av Divergenttriologin, den är SÅ bra! 

Inatt var jag full av inspiration, precis när jag skulle sova såklart (det är verkligen då alla tankar kommer), och jag låg o tänkte på min framtida boning. Som såå många gånger tidigare. Om man får drömma, och det får man, så vill jag bo i en elegant våning med Walk in closet, fint arbetsrum, fantastiskt kök med matplats, stort sovrum med en gigantisk säng, och så självklart ett vardagsrum med den mysigaste inredningen. Allt skall vara noga inrett från golv till tak och det skall finnas detaljer precis överallt. Inredning från IKEA är ett stort måste. Idag är en sån dag då jag drömmer mig bort till Ikea också. Haha!! Jag vet, jag är knäpp. Jag älskar att bara gå där och planera och inspireras och bara drömma! Och så ska man åka dit med människor som Anna eller min kära svärmor. Åh längtar som sjutton efter det där gigantiska varuhuset med möbler! 

Som tur är så har jag laddat ner årets IKEA-katalog till min iPhone och kan sitta och dreggla över möblerna precis när jag vill, haha. Ända sedan jag var liten har jag alltid sett fram emot den dagen katalogen skulle trilla ner i brevlådan hemma, och tro mig, jag är lika galen än. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela