ELINLOUICE

Good Morning

Publicerad 2015-03-17 07:36:04 i Inspiration, The life of,

Tog en paus ifrån skrivandet igår och peppar idag igång morgonen med ett litet inlägg. Jag har insett att jag har blivit en sån mycket gladare person på sista tiden, allting flyter på bra och det är nästan så jag inte tror det är sant. Jag  säger inte att jag mått dåligt innan, bara nära till negativt och lite längre till positiviteten, efter all sjukdom osv så sätts ens tålamod på spel och man är nära o tappa hoppet. Men det har jag inte gjort! Under tiden har jag blivit så löjligt kär i underbara peppande texter och bilder som gör dagen lite extra bra. Så gå ut och ha en fantastisk Tisdag idag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela