ELINLOUICE

Jobb + skidor

Publicerad 2015-03-09 17:22:07 i Alperna 14/15, Resor/Äventyr, The life of,

En lugn förmiddag väntades idag på jobbet, även en uppsägning! Var så läskigt...Igår bestämde jag mig för att säga att detta är min sista vecka, och jag var så nervös när jag pratade med min chef idag. När allting blir på engelska också så blir det liksom inte riktigt helt rätt heller, det känns som att man kan vara mycket trevligare om man tar det på sitt modersmål ;) Men det gick bra i alla fall, som tur är så är det ingen uppsägsningstid på detta jobbet heller. På vårat andra jobb har vi 2 veckors uppsägningstid, så vi får se hur vi gör med det...Så nu har jag bara tre frukostpass kvar.. känns lite konstigt! 
 
Efter jobbet drog jag och Sofia till sporten och tog några åk. Vilken vardag alltså, vi kommer hem från jobbet och sen bara ut i backen direkt om man känner för det, magiskt! Tänk om man kunde ta med sig hela liftsystemet och bergen hem, det hade varit toppen haha. Det kommer vara så plattt hemma när man har bott med dessa alptopparna en hel vinter. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela