ELINLOUICE

Melodifestivalen

Publicerad 2015-03-14 18:10:10 i Alperna 14/15, Resor/Äventyr, The life of,

Äntligen är det dags för final ikväll och jag är så supertaggad för det är första gången vi skall se den här i Österrike. Jag har alltså knappt hört någon låt alls och det ska bli kul o se finalen nu. Hört att det finns några riktiga guldkorn! 

Annars mår jag bara fint idag med mina lungor, känner mig dock väldigt trött och lite utmattad av antibiotikan i kroppen men jag vänjer nog mig snart. Det tråkigaste av allt är att jag i övrigt är pigg o frisk så jag blir ju vansinnigt rastlös av att inte göra någonting! Men snart är det över och som tur ska ju inte jag hem nästa vecka som de andra ska :) hoppas ni får en fin mellokväll! 


Laddar upp med lax innan ikväll, mums! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela