ELINLOUICE

Äntligen

Publicerad 2015-05-20 16:53:25 i The life of,

Yesbox, I'm back. Vi får se hur det går med uppdateringen den här gången, men försöka kan man ju alltid göra, right? 
 
Det har varit väldigt mycket den sista tiden och även mycket jobb, vilket jag såklart gillar! Jag är ju en person med många bollar i luften samtidigt och jag älskar det, dock fick jag påminnas om hur det var man gjorde då det var ett tag sedan sen sist haha. Fick nästan en flashback från gymnasietiden ett tag där när jag tackade JA till precis allting jag fick förfrågan om - en stressig men kul period i mitt liv. Både tråkigt och härligt att den perioden är över och man har det lite lugnare nu för tiden. 
 
Nästa vecka är det äntligen dags för Bröllop för min finafina storasyster som äntligen ska gifta sig! Ska bli så roligt och kan inte tänka mig att jag kommer ha torra ögon den dagen. Lite pirr i magen är det allt då jag ska jag sjunga på vigseln, men det ska mest bli roligt så klart. Så glad över att få göra det! Men det är mycket fix och trix innan själva dagen. Skor ska fixas, klänning, ja allt inom outfit-kategorin. Men det löser sig nog säkert! :) 
 
Sedan det här med att det är 20 Maj och vi lever i en kall regning höstperiod eller något? Vad händer med vädret?Hur blir sommaren egentligen om vi inte får någon direkt vår någon gång.... Vill ha värme! Det är för bövelen Juni om mindre än 2 veckor.. Åh är så taggad på sommar och på att få komma iväg på någon semester. Jag och Albin har i alla fall två veckor ihop i Sommar och det är mycket bättre än förra året då vi inte lyckades få någon hel vecka ihop på hela sommaren... suck. Men i år så har vi lite planer på utomlandsresor, vi får väl se vart vi hamnar. Jag är ruskigt sugen på att flyga igen i alla fall! ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela