ELINLOUICE

Tankar & stress

Publicerad 2015-05-22 00:19:43 i The life of,

Det enda som kretsar i mitt huvud just nu är ren stress. Inte fysisk stress utan psykisk. Jag har kommit till en punkt i livet där det känns som ett vägskäl. jag måste och kan göra en massa val och för ett år sedan när jag stod där på studentdagen och sa "nä men jag ska ta ett år till att tänka på vad jag ska göra", då lät ett år så himla bra. Sedan är väl inte ett år så himla mycket att hänga i granen då det går ganska fort och år hit och dit, men inte i min ålder? Det händer så mycket på ett år just nu i den här åldern. Blir så stressad över att inte ha en ordentlig plan och inte heller någon plan alls ibland. Jag har massor av saker jag vill göra så klart men jag kan inte planera och tänka klart för fem öre. Plus att jag vet inte alls vad jag gör om ett år från idag, varför måste man ha sånna kontrollbehov? Det är väl klart att jag inte vill veta min framtid på sätt o vis men jag vill veta om jag är på rätt väg och om jag gör dom rätta valen... 
 
Need a vaccation, haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela