ELINLOUICE

Lördag

Publicerad 2015-11-28 18:37:48 i The life of,

Dags för ett himla inlägg. Har tänkt i så många dagar att jag ska börja skriva igen, jag saknar det. Så varför har det inte blivit av? Jag har gjort annat, mest på schemat är faktiskt jobb. Tråkigt men sant, och det är ju tyvärr så det måste vara, för att kunna vara ledig måste man jobba så man kan ha roligt på sin lediga tid. Sedan tycker jag självklart om att jobba också och som tur är trivs jag på mitt jobb. 
 
Ikväll är jag och Albin bjudna till en god vän och hans flickvän i en nyinflyttad lägenhet. Ska bli riktigt trevligt och ser mycket fram emot det! Tog tillfället i akt att faktiskt fixa i ornding mig lite också. Det blir liksom inte av direkt när man "bara" ska jobba. 
 
På måndag ska jag äntligen träffa min, inte så längre nytillkomna faktiskt, systerdotter. Hon har hunnit växa och är nu över en månad gammal, lilla pyret. Tycker det är helt fantastiskt att det har kommit ett nytt liv till jorden, som tillhör min familj. Underbart! Önskar bara att jag kunde vara med henne lite oftare än vad som kommer kunna gå tyvärr, men vi får göra det bästa utav det! 
 
Ha en fin lördagkväll!
 
Nu kom det allt ett inlägg felicia :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela