ELINLOUICE

Stor dag

Publicerad 2016-01-19 23:58:10 i Ramundberget 15/16, The life of,

Idag har det varit en stor dag hörni!! Det har hänt mycket och jag är så sjukt glad. Dagen började med att jag provåkte två par pjäxor inför ett eventuellt köp av nya. Jag älskade dem och slog till, har funderat ett tag fram o tillbaka nu på om jag ska köpa nya eller inte, men nu bestämde jag mig för att slå till. Redan förra året i bad gastein var jag sugen på att kika på nya faktiskt. Jag har haft mina gamla några år nu och dom sitter inte riktigt perfekt på foten så det var stor skillnad nu på de nya. Jag älskar dom! 

Senare nu ikväll vart det först nervositetkänslor och sedan lyck- och glädjekänslor. Jag klarade nämligen skoterkörkortet!!! Det kan ha vart bland de lättaste proven jag skrivit men det känns så sjukt roligt att ha tagit det nu när vi är här. Vi alla som var på provet klarade det och efteråt var vi ett litet gäng som firade med pizza. Mums. 

Annars är det en lugn vecka denna veckan också och det blir jobb först till helgen. Kram på er! 

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2016-01-22 19:16:35

Hej louise och Albin
Nu när jag skriver detta sitter jag med mina vänner i soffan och äter godis. Jag saknar er jätte mycket och jag längtar tills vi åker och hälsar på
Kraaaam från Stina

Svar: Hej Stina! Gud vad go du är som tänker o läser om oss. Vi saknar dig massor och längtar tills du kommer upp! Gott med godis. Massa kramar, Albin hälsar
Louice Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela