ELINLOUICE

Good Morning +

Publicerad 2015-04-06 11:07:00 i Foto, The life of,

Godmorgon och välkomna hit ni som är nya läsare! Upptäckte igår att en hel del nya läsare har ramlat in, superkul! Hoppas ni hänger kvar och vill läsa min blogg i fortsättningen. 
 
Herregud, where to begin? Sedan jag kom hem i Fredags kväll har allting bara rullat på och gått som på räls. Först igår förstod jag att jag faktiskt var hemma på riktigt. Känslorna i allt detta har inte riktigt hängt med som jag tänkt, men jag märker att det går bättre och bättre för varje dag. Jag hade aldrig kunnat tro att jag skulle känna mig så vilsen när jag kom hem? Jag har ju ändå längtat efter att få vara hemma en hel del när vi bodde där nere, men att jag skulle känna såhär hade jag inte en aning om. Det hela är väldigt svårt att smälta! 
 
Nog om det. Igår var jag en sväng och hälsade på min kära farmor över dagen. Var underbart att se henne efter så otroligt lång tid! Vi pratade om resan och om hennes gamla resor förr, jag lagade mat och så tittade vi på bilder. Mysig stund! Fram på eftermiddagen/kvällen mötte jag upp Felicia för en photoshoot och styling!! Superkul. Hon är så duktig! Vi tajmade ljuset och solnedgången framåt kvällen sedan när bilderna skulle tas så fotona blev riktigt bra, ni kommer få se de flesta här så håll utkik!! 
 
Klocka: Daniel Wellington, Jacka: H&M, Ringar: Kenza, Klänning: H&M. 
 
Här får ni en liten sneakpeak på fotosessionen från igår. Felicia är så HIMLA duktig. Hon är grym på MakeUp, Hår, Naglar, Styling - You name it. Behöver ni en stylist? Ring henne! Ni kan även kika in på hennes blogg för mer info HÄR. Mer foton kommer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela