ELINLOUICE

Above the clouds

Publicerad 2015-03-28 18:26:58 i Alperna 14/15, Resor/Äventyr, The life of,

Jag kan garantera er att jag är uppe på en lycklighetsskala som just nu ligger i topp. Efter dagen känner jag bara YES. Vi gick ut tidigt imorse för att dra svängar på vårat favoritåk Scharte. När vi kom dit var det helt orört, så det var helt magiskt och bland det bästa jag varit med om här i Bad Gastein. Jag fick till och med till bra svängar och kände att det var riktigt kul i off pisten. Uppe bland topparna är det faktiskt en hel del snö, tillräckligt för att dom skulle spränga laviner imorse, grymt. Det blev totalt fyra åk på Scharte och vi är så nöjda. Lätt en topp 3 dag här denna säsong, WIIE. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela