ELINLOUICE

Tisdagstjöt

Publicerad 2015-12-22 18:50:00 i Ramundberget 15/16, The life of,

Hej på er! O'hej vad dagarna springer förbi här uppe i Norr. Julafton om två dagar och jag är faktiskt ledig (!?) på självaste dopparedan'. Känns ju helt fantastiskt! Det som är ännu mer fantastiskt är att Albin är det också, wiho. Vi har inga direkta planer än så länge men det ska bli väldigt skönt med en ledig dag. 
 
Idag har det satt fart på jobbet och gästerna blir fler och fler. På frukosten på hotellet så är det fullbokat, men på lunchen kan det dyka upp alla sorters gäster här på anläggningen, inte bara hotellgästerna. Så det betyder att det kan bli väldigt mycket! Idag är mina armar och handleder helt slut, jag har plockat så mycket disk och mina fingrar känns som de ska gå av, haha. Det har varit mycket att göra idag helt enkelt, men hellre det än ingenting alls. Jag gillar när det finns att göra hela tiden, då går tiden fortare. 
 
Vi får se hur pigg man är efter de här två första veckorna på jobbet. Det är ju som sagt inga lugna veckor utan vi startar med högsäsong med en gång. Än så länge så rullar det på bra! Det är roligt :)
 
Blev inspirerad av en tjej här i området som sprang backintervaller här utanför igår... hm.. ska försöka ta mig ut och testa mina nya halkskydd! Ha en fin kväll! PUSS
 
 
Bild från förra året på säsongen i Alperna! 
 
 

Kommentarer

Postat av: nneli

Publicerad 2015-12-22 19:59:53

Härligt att ni e lediga båda 2 på julafton ❤️. Vi läser så gärna din blogg . Ha nu en go kväll 😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela