ELINLOUICE

Pajsöndag

Publicerad 2016-01-03 21:54:08 i Ramundberget 15/16, The life of,

 
Storhandling i Funäs idag och till kvällsmat blev det skinka- och broccolipaj!! Av pojkarna här i huset fick jag 5/5. Dom tyckte den var supergod, men jag föredrar nog ändå Mammas! Skönt i alla fall att fylla kylskåpet ordentligt igen efter alla helgerna. Nu har vännerna åkt hem och det har varit så himla kul o träffa dem! Härligt att se lite bekanta ansikten igen. Tobias är fortfarande kvar någon dag till för han ska vidare upp till Åre om någon dag. 
 
Nyår var jätteroligt och det blev en lyckad kväll. Tolvslaget här var superhäftigt med fackeltåg nerför slalombacken och fyrverkerier. Nu startar vi ett ordentligt 2016!! Massa kramar. 
 
Ps. Hej Hej Stina! Massa kramar till dig, krama Olle från mig. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Tove Lindgren

Publicerad 2016-01-04 12:41:08

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Mvh, Tove

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela