ELINLOUICE

Fuck cancer

Publicerad 2013-09-30 02:04:47 i Inspiration, The life of,

Somnar med ett leende på läpparna då jag själv är stolt över mig själv. En dag som den här har jag suttit i sex timmar och skrivit och övat på mitt nuvarande jobb, guide på lights in Alingsås. Jag har varit på gudstjänst i Alingsås mission och för första gången haft spelning med det nya bandet Siloa, som för övrigt gick strålande. Men det bästa på den här dagen, jag har i år åter igen besökt den traditionella bokmässan på svenska mässan i Göteborg, där jag direkt sprang in till montern "Ung Cancer" och genast satte mig och började pärla mitt alldeles egna "fuck-cancer-armband". Som jag hade längtat efter det ögonblicket, jag vill verkligen vara med och hjälpa till när det gäller forskning inom sjukvård och sjukdomar, speciellt cancer. Jag älskar det ung cancer har gått ut med nu. Jag köpte armbandet för 100kr, då alla pengar går oavkortat direkt till ung cancer, och en tygkasse fick även följa med hem också. Nöjd. Så himla nöjd, jag somnar som sagt med ett leende på läpparna och taggar morgondagen då jag ska "guida upp" på Lights. Gud vad nervös jag är, Wish me luck! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela