ELINLOUICE

en lördag i augusti

Publicerad 2013-08-17 15:43:35 i The life of,

En lördag som den här har jag hoppat in och jobbat på turistbyrån, var nämligen första reserv idag, härligt med lite caash. Den här sommaren har jag jobbat vissa helger på turistbyrån i Alingsås med barn och går deckarvandringar, riktigt roligt och jag gillar det starkt eftersom jag älskar att jobba med mycket människor. 
 
Jag sitter just nu och skissar på lite klänningar och blusar, jag har blivit så vansinnigt sugen på att börja sy igen så nu sitter jag och beställer hem tyger och grejer för att komma igång. Bästa tidningarna för att få inspiration och mönster är burda style! Ett stort tips :) 
 
I eftermiddag nu ska jag strax trampa iväg igen på cykeln till Sofia och vinka henne hejdå. På söndag åker hon till jönköping och börjar där till hösten på svf! Ska bli trevligt och träffa alla goa magramänniskor, känns som att jag knappt träffat någon på hela sommarn, tråkigt. Alltid lika speciellt att umgås med dom, verkligen barndomsvänner sen måånga år tillbaka..
 
Ikväll sedan fortsätter hejdåvinkandet till Jonna som reser vidare på sitt skepp med skolan på tisdag, också sorgligt att inte träffa henne på två månader.. Så hela gänget ses ikväll och det ska bli sjukt kul!! Jag känner att det här är en riktigt bra lördag, solen skiner också för 17!! Kan ju inte bli bättre eller? Hoppas ni får en fortsatt dunderbra helg, hej på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela