ELINLOUICE

galet

Publicerad 2013-02-28 19:34:00 i The life of,

jag lyssnar på mycket av Adele, jag unviker a-brunnar, musik är mitt liv, jag spenderar alldeles för mycket tid till att tänka, jag vill hjälpa barn i nöd, twilight är ett måste för mig, lakrits är mitt absoluta favoritgodis, jag kan inte leva utan djur, jag är en nattmänniska som gärna stannar uppe lite för länge, jag är en O.C.-nörd.
 
några sanningar om mig själv som jag bjuder på idag!
 
lockar i håret och med vårkänslor i kroppen har jag gått runt idag. GLAD.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2013-02-28 19:40:11

Sv: Ja, riktigt segt, ja en riktigt rejäl förkylning :(

Postat av: Elin

Publicerad 2013-02-28 19:43:54

Sv: Ja :( Ja det gör ju det...som tur är har jag vart frisk hela vintern, så det var väl min tur nu antagligen :/ Men nu är det mycket bättre ;) Har du vart sjuk nåt i vinter?

Postat av: MADDISENJ

Publicerad 2013-02-28 20:37:08

så fint hår

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela