ELINLOUICE

Glad och nöjd

Publicerad 2013-05-20 23:25:00 i The life of,

Fick precis min lillebror att gå och säga förlåt och ge mig en kram, vad hände där liksom? Söt är han ibland, typ när han sover (standard). Mycket som en hänt på denna måndagen, sjukt stressad är precis vad jag är men samtidigt är det en bra grej för jag behöver lära mig att kunna andas när det är som mest. Idag var det slutprov i gehör, alltså en kurs vi har haft i två år. Ganska svårt och jag vågar absolut inte ha några förhoppningar men jag älskar ämnet så mycket så jag kommer bara fortsätta med det på egen hand, oavsett resultat på slutprovet i just kursen. Kan inte rå för det men varje kväll sitter jag framför mitt piano och bara tar ut och tar ut nya låtar, jag älskar det! Kan sitta i timmar ibland och jag tröttnar inte. Är så sjukt intresserad av hur allting hänger ihop och jag vill bara lära mig mer och mer verkligen, snart blir jag galen. 
 
I eftermiddags kollade våran klass på treornas genrep för deras konsert nu ikväll. Herrejisses vad bra dom var, blev riktigt förvånad över hur duktiga alla var! Så roligt att titta på för alla var lika bra, riktigt lång konsert dessutom så det vara bara ett plus. 
 
Ikväll har jag kommit hem från att ha varit hos polisen en sväng och ansökt ett nytt pass, mitt gamla har gått ut nämligen och behöver verkligen ett nu när jag övningskör som mest. På tal om det så kom mina böcker från trafikskolan idag och tror ni jag blev lycklig eller?! Nu känns det liksom på riktigt och jag ska bara dyka ner i böckerna och plugga sönder. Äntligen! Om cirka trettio dagar så åker jag, upp till Säffle för att ta körkort, förhoppningsvis. Vi får väl se, men jag ska verkligen ge allt!! 
 

Kommentarer

Postat av: e l i n

Publicerad 2013-05-25 08:57:21

Hej, jag har frågestund just nu och det skulle vara jättekul om du ville ställa några frågor? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela