ELINLOUICE

Ny kategori

Publicerad 2014-07-26 03:49:00 i Inredning, Inspiration, The life of,

Jag har valt att skapa en ny kategori här på bloggen som kallas för "Inredning". Ni som känner mig bra vet mycket väl att jag har ett ganska stort intresse för just inredning och möbler, eller ja, jättestort! 
När jag var liten satt jag alltid med IKEA-katalogen i knät och drömde mig bort bland alla fina rum och inredningstips. Asså riktigt liten, och jag var alltid uppe på nätterna för då kunde jag plötsligt komma på att jag ville möblera om en femte gång på en månad kanske haha. Ja, helt knas.
 
Idag har intresset växt ännu mer och jag vet inte hur många trippar till IKEA det blir varje år haha. IKEA är så fantastiskt! Jag och min barndomsvän Anna är precis lika galna i butiken och affären och när vi sprallar loss inför en tripp till ikea så går det inte att hejda oss, vi blir som två barn på julafton - ah fast tio gånger så lyckligare. 
 
Jag drömmer redan nu om att få inreda och skapa ett fantastiskt hus i framtiden och renovera och inreda det i en viss stil och hitta inspiration till det. Det finns så sjukt mycket av allt! Inte liksom bara möbler och de "grövre", utan allt det lilla också som gör ett hem till ett hem!
 
Här kommer jag posta drömköpen på ikea bland annat och även kanske lite inspiration och tankar. HEJS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela