ELINLOUICE

Regn och rusk

Publicerad 2014-07-26 18:02:44 i Foto, Inredning, Inspiration, The life of,

Och så kom äntligen regnet. Usch det är verkligen så man skäms för o säga det men det är ändå sant. Sjukt skönt enligt mig. När första dropparna kom förut gick jag ut och ställde mig i regnet och bara stog där. Haha, kändes knäppt men sjukt skönt i värmen. 

Precis nu ligger jag i mitt rum och läser bland den bästa bokserien jag någonsin läst tror jag. Fifty shadestriologin är verkligen SÅ bra och fängslande. Helt sjukt. Man måste verkligen läsa dom i långa lopp och inte typ lite då och då för då kommer man aldrig in i dom tycker jag. 

Åh vad jag riktigt trivs i mitt rum just nu. Det är så rymligt och fint nu när malmbyråerna är borta och det blir mer plats! Asså min HEMNESbyrå är verkligen så klockren i rummet just nu och passar och matchar perfekt med min livsdröm hemnessängen. Haha jag är galen. Speciellt i hemnes. mums!! Nä om man ska ut och röra på kroppen lite nu? Nu när det äntligen är lagom temperatur i kroppen så kanske man ska passa på haha. Bara skönt med regn i luften också. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela