ELINLOUICE

#1 Snapshots of the week

Publicerad 2015-04-08 08:30:00 i The life of,

 
1. Påskägg som låg i min säng när jag kom hem på påskafton. Bara lakrits! Mmmm! 2. Bild i spegeln när jag sitter i stolen hos felicia på väg till fotosessionen. 3. En mysig välkomstmiddag av Felicia. 
 
 
4. Vår eleganta grillning hemma hos Ida med Volleybolltjejerna. 5. Ett av husen mina föräldrar har köpt som vi håller på att rusta upp. Kommer bli jättefint! 8. Selfie i spegeln innan jag skulle iväg på grillningen!
 
Jag delar med mig av några snabba bilder från vad som hänt mig senaste veckan och sedan jag kom hem i fredags. Det har hänt mycket och gått otroligt fort! Ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2015-04-09 19:54:19

Åh, vilket fint hus...drömhus ju, tänk å renovera det..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela