ELINLOUICE

Äntligen

Publicerad 2015-04-07 22:11:00 i Foto,

Äntligen är jag ägare av ett 50mm fast objektiv med lägre bländartal. Detta betyder att jag kommer kunna ta bättre bilder med bättre fokus, mer suddig bakgrund, otroligt mycket bättre porträttbilder och förhoppningsvis fantastiska närbilder. Vi får se vad det har att erbjuda alltså! Än så länge känns köpet fantastiskt bra och jag är så sugen på att knäppa de första fotona. Men innan det ska jag ha sett till att rensat kameran på bilder och lagt in på min hårddisk. Ska bli så otroligt roligt att se om det gör stor skillnad med detta objektiv nu jämfört med mitt standardobjektiv som jag fick med när jag köpte min kära Canon EOS 500D. Jag lovar att hålla er uppdaterade! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela