ELINLOUICE

Endorfiner

Publicerad 2015-04-08 20:49:00 i Foto, The life of,

 
 
Måste bara skryta lite med mitt nya grymma (!!!) objektiv. Alltså fick typ en chock idag när jag provade det för första gången. Jag tänkte att man kanske skulle se en viss skillnad från standardobjektivet, men OJ vilken skillnad det var. Ska bli så kul att få igång fotandet igen nu. Jag tänker att det kommer bli lite roligare att använda kameran numera, jag hoppas det i alla fall! Det är ju alltid roligt att få bra bilder redan från start utan att man måste redigera en väldans massa. Och jag ska göra mitt bästa för att kameran inte skall bli liggandes i kameraväskan nu igen! Den mår ju bäst av att användas ;)
 
Förresten så har jag idag jobbat mig igenom mitt första jobbpass sedan jag kom hem från Alperna! Kändes ganska nervöst innan och igår men idag lossnade det mer och mer och jag kände ju faktiskt igen det mesta. Lite träning så kommer jag nog vara på banan igen. Jag är så glad över att jag får jobba på ICA igen nu även efter resan. Kunde inte fått ett bättre jobb! Nära, bra betalt och roligt & varierande jobb. Perfekt!!
 
Sedan ikväll så lurade även min svärmor med mig på ett pass på hälsokällan, (ett gym och "träningscenter" här i Sollebrunn). Hon sa att jag skulle klara det utan problem och att jag skulle tycka det var lätt efteråt...Hmm, haha! Nej men det gick jättebra, det var stationsträning ikväll med fokus på Mage, rumpa, lår - precis vad vi kvinnor vill träna ju så det var perfekt. Sedan är det väldigt bra då vi kör cirkelträning så man kan anpassa sig efter sig själv och bestämma precis vilken svårighetsgrad man vill köra på, vilket känns otroligt skönt. Jag gillade passet jättemycket men jag är inte i form ännu så jag har mycket att jobba på. Men det ska bli grymt att komma igång igen efter detta långa uppehållet. Jag vill vara frisk och hälsosam! Det bästa med att träna är att man mår så grymt bra efteråt och får endorfiner! Woho! En bra dag idag helt enkelt :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela