ELINLOUICE

Film + Familj

Publicerad 2015-03-23 23:06:00 i Alperna 14/15, Resor/Äventyr, The life of,

Shit, jag är helt upp i varv efter att precis ha sett filmen Interstellar av Christopher Nolan. Jag kan dock inte bestämma mig om jag gillade filmen eller inte, den var väldigt invecklad och svår... jag har ju lite svårt för sånna filmer. Jag vill ju att allt ska sluta lyckligt, förutsägbart och det ska helst vara en romantisk komedi, haha, tråkigt men sant. Jag gillar det. I alla fall... filmen handlade om rymden och fick mig att tänka otroligt mycket vilket resulterade i att jag fick huvudvärk efteråt så det blir nog en lång natt ikväll haha....
 
Förresten! Nu kan jag äntligen avslöja varför jag varit så extremt dålig på att uppdatera lilla bloggen under förra veckan. Min familj har nämligen varit här!! Wiho! Där av ville jag inte skriva att dom var här med tanke på inbrottsrisk mm....Men hur som helst, nu är dom hemma så nu kan jag berätta för er. Dom var här i en vecka och lyckades (faktiskt) tajma in kanonväder i princip hela veckan, mamma var glad. Det var strålande solsken och varmt i luften. Dom hade fått tag på en supermysig lägenhet också, inte alls långt ifrån där vi bor och även centralt, vilket var perfekt för dom. Väldigt tråkigt att dom redan har åkt hem och att man alltid blir lika förvånad hur fort en semestervecka kan gå? Knäppt, men det kändes ändå okej att säga hejdå igår när dom åkte för att det inte är långt kvar tills jag kommer hem. Det börjar närma sig! PUSS
 
 
Mamma i skidbacken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela