ELINLOUICE

På hemmaplan

Publicerad 2016-01-18 23:08:00 i Ramundberget 15/16, The life of,

 
Nu har vi kommit hem från storstaden Stockholm. Det var ett superfint dop och det var underbart att få träffa Hilda igen. Mosters lilla docka. Saknar henne så fort jag inte är med henne alltså, haha. Bara några få veckor kvar till nu innan jag får träffa henne igen...
 
Det var mysigt att åka iväg en sväng över helgen, även om det var lite konstigt att åka hit tillbaka. På söndagen uträttade vi lite ärenden på stan och passade på när vi hade affärer i närheten. Albin köpte sig ett par nya vinterdojjor, och jag bytte in min telefon mot en ny. Så nu har jag en sprillans ny telefon som jag älskar, varje gång man skaffar sig en ny så älskar man den så mycket i början! haha..
 
Jag hade gärna stannat någon dag mer i huvudstaden, men när vi väl var hemma här i lägis så kändes det bättre. Förra året när vi var i Österrike så åkte vi ju aldrig "hem" över säsongen så nu kändes det ju typ som att vi var färdiga här uppe för att vi gjorde ett "avbrott" och sedan kom tillbaka.. haha. Vi har ju liksom ställt in oss på att vara här en lång period tills vi är klara med säsongen. 
 
Redan vecka4 nu! Snart kommer mer folk och hälsar på, wiie. 
 

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2016-01-20 20:39:35

Ja oj vad vi längtar efter att få krama om er båda❤️Har nedräkning

Svar: massa kramisar!! saknar er massor!
Louice Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela